Voor we gaan... - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu Voor we gaan... - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu

Voor we gaan...

Door: Antonita

Blijf op de hoogte en volg Antonita en Henk

14 Juni 2022 | Nederland, Gemert

Zoals velen van jullie al weten gaan we weer op pad. Dit keer vertrekken we voor ongeveer een jaar. We starten met een weekje IJsland met Marjon Boeser en Martijn van Asseldonk om daarna door te vliegen naar Alaska. Twee weken toeren we daar in een auto rond om vervolgens op de fiets te stappen richting het zuiden. We houden, zoals jullie gewend zijn, ook nu een blog bij waar we wekelijks verslag zullen doen van onze belevenissen. Je vindt het op de app van PolarSteps:https://www.polarsteps.com/AntonitadeLouw/5002744-van-alaska-naar-het-zuiden?s=8a54c6d5-fcb4-4b23-a84b-395991ba38fdof, zoals eerder, op: antonitaenhenk.waarbenjij.nu

Krijg je deze mail maar wil je ons niet volgen, meld je dan gewoon af.

Wil je ons wel weer volgen, dan bieden we je de mogelijkheid om je waardering voor ons blog te laten blijken in de vorm van een sponsorschap.Let op, het hoeft dus niet, je mag ook gewoon zonder sponsoring van onze blog genieten.

Stel dat je overweegt een steentje bij te dragen:

Veel kinderen in Afrika hebben geen boeken om te lezen, waardoor hun wereld klein blijft. Wij gaan kinderen de kans bieden om door te lezen hun wereld te vergroten en daarbij hebben we jouw hulp nodig! We willen namelijk met onze fietstocht geld ophalen om basic e-readers te kopen. Daarmee krijgen deze kinderen toegang tot de digitale bibliotheek van de Stichting Maxim Nyansa en hun Nederlandse Stichting Climbing The Right Tree, waar studie- en leesboeken gedownload kunnen worden. Mijn vriendin Diana van der Stelt is de drijvende kracht achter dit initiatief!

Vind je het leuk om onze reisverhalen te lezen? En wil je ons helpen de carrièrekansen van Afrikaanse kinderen te vergroten? Sponsor ons dan! Voor één euro per 500 km gefietste kilometers (komt neer op ongeveer € 5,- per maand) kunnen we over een jaar bijna één e-reader kopen.

Wil je wat meer sponsoren, dan kan dat. Voor € 7,50 per maand krijg je maandelijks een ansichtkaart van ons vanaf de plek waar we op dat moment zijn. Voor € 10,- beschik je als eerste maandelijks over een filmpje dat Henk onderweg onder andere met zijn drone maakt. Je doet dan ook nog mee aan een loterij voor een etentje met ons als we terug zijn waarbij je ons alle vragen over onze reis kunt stellen!!

Je kunt uiteraard ook gewoon een bedrag naar keuze sponsoren!

Je kunt ons ook nog uitdagen met een opdracht waarmee wij geld voor het goede doel kunnen verdienen:

·Een specifieke foto van iets of ergens;

·een opname met een bepaald door jou te kiezen muziekje;

·ons onderweg een door jouw gekozen liedje laten zingen;

·je bedenkt het maar….

De volledige opbrengst komt dus in de vorm van e-readers ten goede aan de Afrikaanse kinderen en we gaan die zelf brengen, op de fiets uiteraard! Dat wordt dan wellicht weer onze volgende trip!

Je kunt maandelijks betalen of in een keer, wat je wilt.

Je kunt het bedrag overmaken op banknummer NL 75 ABNA 0819 6484 34 van de Stichting Climbing The Right Tree in Veenendaal onder vermelding van "Sponsortocht Henk en Antonita"

Alle sponsors zullen we maandelijks op de hoogte houden van het aantal e-readers dat we al bij elkaar gefietst hebben. We gaan daarbij voor het gemak even uit van een waarde van € 80,- voor een e-reader.

Alvast hartelijk dank, Henk en Antonita de Louw

PS meer over de stichting Climbing The Right Tree en Maxim Nyansa vind je op:

• 14 Juni 2022 - 20:44

Dirk En Carolien :

Leuk en spannend!
    Uiteraard gaan we jullie met veel plezier volgen.

Xxx

• 14 Juni 2022 - 21:14

Frans Suyker:

Leuk initiatief !
    We gaan jullie zeker volgen, en ook sponsoren !
    Goede reis, en veel plezier.
    En….weer heelhuids thuiskomen hoor !
    Frans en Jenny.

• 14 Juni 2022 - 21:35

Bas En Floor:

Geweldig!
    Wij gaan jullie volgen

• 15 Juni 2022 - 08:25

Corjan En Aniek :

Wat een avonturen gaan jullie weer beleven!
    Wij gaan het mee lezen.

• 15 Juni 2022 - 10:16

Anita En Harold:

Wat een super reis gaat dit worden en ook nog een met maatschappelijke inhoud! We gaan jullie uiteraard volgen en sponsoren!!

Veel plezier, veiligheid en gezondheid gewenst voor jullie trip! En hopen dat er veel sponsoren zullen zijn…
    Jammer dat we elkaar niet meer zullen zien voor jullie vertrek. We brengen morgen in ieder geval jullie koffer alvast de goede richting op

• 15 Juni 2022 - 10:17

Anita En Harold:

Dikke kus en knuffel!!

• 15 Juni 2022 - 13:25

Leonie:

Wat tof weer!! Heel veel plezier!

• 15 Juni 2022 - 13:54

Patrick:

Wow Antonita en Henk!
    Wat geweldig en wat mooi om mee te kunnen genieten (zonder te hoeven trappen). Heel veel plezier en geen zorgen gewenst !

• 15 Juni 2022 - 13:57

Ayfer:

Hi Antonita, Henk,

Wat een leuk en dankbaar initiatief! We gaan zeker hierin aan bijdragen.
    Veel plezier en we kijken uit naar jullie belevenissen.

Groetjes

• 16 Juni 2022 - 09:00

Reinier En Danielle :

Hoi Antonita en Henk!

Wat een geweldige trip weer en wat een mooi initiatief. Wij gaan zeker sponseren!

Heel veel plezier, en mooie avonturen gewenst,

Groeten uit Twello

• 21 Juni 2022 - 14:39

Esther:

Heel vee plezier op deze geweldige trip! We lezen graag de verhalen. Kom vooral weer heelhuids thuis! ENJOY!