Fietsen in Thailand - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu Fietsen in Thailand - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu

Fietsen in Thailand

Door: Antonita

Blijf op de hoogte en volg Antonita en Henk

23 December 2018 | Nederland, Gemert

Het rondje Sri Lanka op de fiets, is ons vorig jaar goed bevallen. Alleen het was wat kort, maar 5 weken. Nu gaan we naar Thailand en dat is ook nog een stuk groter dus hebben we daar maar eens 8 weken voor uitgetrokken.
Wil je ons weer volgen dan krijg je vanuit deze site met enige regelmaat een mail dat we weer een berichtje hebben geplaatst. Geloof je het wel, meld je dan af voor de mails en dan hoor je wellicht later van ons nog wel eens hoe het was.

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen want 3 januari is het al zo ver.
Vlucht is geboekt, visum geregeld dus nu kunnen we starten met zaken rondom de fiets, de bagage en het fietsen.

We houden jullie op de hoogte!
Henk en Antonita

• 23 December 2018 - 11:19

Tom En Minouk:

Wij kijken al weer uit naar jullie verslagen. Heel veel fiets plezier! Dikke knuffel van ons.

• 23 December 2018 - 12:04

Anita:

Dat komt al aardig dichtbij! Ik wil jullie graag volgen, uiteraard. Ikwens jullie alvast een goede vlucht en veel plezier in Thailand. En probeer tussendoor nog een beetje van de kerst te genieten.... xxx

• 23 December 2018 - 12:25

Willy V D Valk:

succes veul plezier

• 23 December 2018 - 13:15

Motofrans:

Hoi Henk en Antonitta,

Mag ik een beetje jaloers zijn ,op jullie ?
    Hier koud en nat, en daar.......lekker fietsen in de zon, in een fantastisch land !

Jenny en ik wensen jullie veel plezier, en.....zorg dat je niet op een plek terecht komt,
    Waar je niet meer zelf wegkomt..........!

Wij kijken uit naar jullie verslagen.

Frans en Jenny.

• 23 December 2018 - 14:17

Leonie:

Ik ben heel benieuwd!! Wij hebben ook tickets voor Thailand, maar mogen nog wat langer wachten

• 23 December 2018 - 14:59

Julia:

Wat een geweldig nieuws weer!
    Ik ben weer heel benieuwd naar de belevenissen.
    En elkaar naderhand in "het echt"zien.
    Julia

• 23 December 2018 - 18:16

Esther:

We lezen graag mee. Heel benieuwd en we kijken niet alleen uit naar 3 januari maar ook naar de dag ervoor

• 24 December 2018 - 06:09

Annegien:

Wat een leuk avontuur weer. Heel veel plezier en geniet er samen van.

• 24 December 2018 - 06:10

Ayfer:

Antonita, Henk,

Heel veel plezier, we kijken zeker uit naar jullie avontuurlijke verslagen.

Fijne kerstmis en mooie jaarwisseling!

• 24 December 2018 - 06:55

Jan En Jose De Jong:

Hoi Henk en Antonita,

Wat een mooi vooruitzicht en avontuur weer!!
    Wij wensen jullie een hele mooie reis toe. Geniet ervan.
    Leuk om na jullie vakantie weer af te spreken en de details van jullie te horen van de (fiets )reis.
    Nog fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling.
    Veel groetjes, Jan en José

• 24 December 2018 - 07:35

Nina Rigtering:

Hi Antonita en Henk,
    Wat een mooi begin van 2019 voor jullie! Geniet ervan, heb plezier en we kijken uit naar de foto s en verslagen. Voor nu nog heel fijne feestdagen!
    Groetjes, Nina en Kurt