tracteren - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu tracteren - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu

tracteren

Door: wemaster

Blijf op de hoogte en volg Antonita en Henk

03 September 2007 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Omdat ik jarig ben is het vandaag aan mij om getracteerd te worden en dat is dan ook gebeurd met 21 reacties, 6 sms-jes en een telefoontje van pa en ma uit Holland. Ik sta nu bij een T-mobile winkel, de enige plek in deze stad met 80.000 inwoners waar je Internet ter beschikking hebt! Morgen zijn we al vroeg in Zagreb en beloven we de schade weer in te halen! We gaan nu lekker eten en een borreltje drinken op (ondanks het verkeersgedrag links en rechts) toch weer behaalde verjaardag.
Heel erg hartelijk dank voor al die berichtjes, ik bloos er een beetje van maar ben er ook erg blij mee, anders voel je je helemaal niet jarig!! Tot morgen allemaal

• 03 September 2007 - 17:52

Anja:

Antonita hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag laat je maar lekker verwennen zodat je er morgen weer klaar voor bent.

groetjes Anja

• 03 September 2007 - 19:21

Kitty Vroomen:

Antonita hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We volgen jullie reis met veel interesse ! groetjes Kitty en Ad

• 03 September 2007 - 20:05

Monique:

Hoi,

van harte gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad en sterkte met de rest van de rit.
    Heel veel liefs uit Oss

• 03 September 2007 - 20:18

Schakenraadjes:

Antonita gefeliciteerd met je verjaardag. Heeft het borreltje gesmaakt? Leuk om jullie iedere dag te volgen. Wat een geweldige reis! Heel veel succes verder.

Groetjes Henk, Brigit, Sanne, Ties en Sem.

• 03 September 2007 - 21:50

Gerard:

We zullen de M&WV/ICT/jarigenborrel dit jaar zonder jou moeten doen. Als dat maar lukt. Nog bedankt voor je SMS-je.

• 04 September 2007 - 06:51

Antoinette:

Antonita van harte gefeliciteerd met je verjaardag. In Rome nemen wij er nog wel een borreltje op !

• 04 September 2007 - 17:00

Frans Suyker:

Ik hoorde van Wendy dat jullie een reisverslag op het internet maken, en heb het even opgezocht ! Wat een leuk idee. Wat een reis zeg ! Ook leuk om eens op de motor te doen ? Veel succes, ik blijf jullie volgen !