Voorbereiding - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antonita en Henk

20 Juli 2007 | Nederland, Gemert

Hallo allemaal,

Nog drie weken en dan vertrekken we naar Istanbul om aan onze lange trektocht door Oost-Europa. Nu aan het uitproberen of het zo maar lukt met de mobiele telefoon een bericht te plaatsen. Dat lukt dus! Voor fotoos moeten we dan een internetcafe opzoeken. Dat gaat lukken zo af en toe. Berichtjes kunne dus wat frequenter.

• 20 Juli 2007 - 18:54

Reggie:

Goh, wat een leuk idee zo'n site! veel suc6 met de vorbereiding... groet,
    reg

• 20 Juli 2007 - 19:58

Monique En Jeroen:

Wij wensen jullie heel veel succes en zullen vast in het hoge Noorden (Zweden) gaan kijken of dat iets is voor volgend jaar :)

• 21 Juli 2007 - 22:25

Arie Jacobs :

Kan ik nie mee?
    Ben er helemaal klaar voor,
    al is het maar voor de weg te wijzen
    Als ik dan toch niet mee kan dan heel veel fietsplezier
    en doe voorzichtig

Groetjes Arie

• 31 Juli 2007 - 13:43

Antoinette:

Hee Antonita en Henk,
    Ik ben natuurlijk superbenieuwd naar jullie eerste reiservaringen. Jullie gaan de 5e weg, dus dat moet dan toch zeg de 7e wel op de site staan ....... !
    Alvast heel veel plezier, we spreken elkaar nog.

• 01 Augustus 2007 - 02:41

Corjan En Aniek:

Eigenlijk willen we alleen maar een reactie geven als jij ook een reactie achterlaat op onze site ;-)
    Maar vooruit we gaan jullie wel volgen, hoor! Misschien tot op Schiphol en anders tot in Tilburg, Eindhoven of Gemert, mogelijkheden genoeg......

• 02 Augustus 2007 - 08:33

Johan Manders:

Een van de spelletjes die we deden op onze helaas aflopende vakantie, was : Wat neem ik mee, als ik op vakantie ga....... Heb je gedacht aan: de foto van onze groep aan de voet van de Pico del Veleta,de tampons mocht Henk spontaan een bloedneus krijgen, je woordenboeken Slowaaks, Grieks, Hongaars
    ...... en anders handen en voeten, ontwormingsmiddel voor al het lekkere vreemde eten, aftersun voor een blijvende bruine kleur, een shirtloos shirt en eengezeemde string om overal egaal bruin te worden, zin in weer te moeten fietsen na de eerste dag,....

Mocht dit allemaal zijn ingepakt(of nog in te pakkeñ), dan moet het lukken, toi toi toi, ik zal het met belangstelling volgen, en uiteraard is het thuisfront in goed handen!!!

Johan Manders

• 03 Augustus 2007 - 14:47

Heidi Vd Heijden:

Henk en Antonita,

Wij wensen jullie ontiegelijk veel succes met de fietstocht.Nog 2 daagjes voor jullie beginnen. Wij vinden het een super uitdaging maar jullie kennende moet dit geen probleem zijn. Jullie zijn fanatiek genoeg. Succes en we blijven jullie volgen.
    Groetjes Robert Heidi Anouk en Jeroen van der Heijden

• 05 Augustus 2007 - 11:21

Patricia:

hoi Henk en Antonita,
    Ik wens jullie een hele fijne tijd ,fiets en geniet dan komt het helemaal goed.
    heel veel succes

• 06 Augustus 2007 - 10:36

Patrick Jacobs:

Hoi Antoinita en Henk,
    Als het goed is zijn jullie al in Turkije. Heel veel succes en fiets plezier.

Groetjes Patrick

• 06 Augustus 2007 - 11:42

Esmiralda:

Met frisse tegenzin ben ik weer begonnen met werken vandaag, maar jullie hebben het gelukkig beter. Hopelijk is de heenreis goed gegaan en gaan jullie met frisse moed aan de weg terug naar Nederland beginnen. Veel plezier en fiets ze!