Voorpret - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Antonita en Henk Louw - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antonita en Henk

04 Maart 2011 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal,

We staan weer aan de vooravond van een lekkere reis op de fiets. Uiteraard is het aan jullie of je ons wilt gaan volgen maar nu weet je in elk geval dat er weer wat te volgen is.
We gaan dus eerst een weekje met Tzacor en Wendy naar Aruba om in de vakantiestemming te komen en vliegen vandaar door naar Cuba waar het echte fietsen begint.

• 04 Maart 2011 - 18:28

Mistery Man:

Uiteraard gaan we dit volgen, ben benieuwd naar de smakelijke verslagen uit deze exotische oorden!!!

-----

• 05 Maart 2011 - 08:54

Mieke:

Natuurlijk vinden wij het heel erg leuk om jullie te volgen. Ik verheug mij nu al op die smeuige verhalen. Succes met de voorbereidingen, maar dat zit wel goed als ik jouw berichtje van afgelopen zondag lees. Je hebt de mannen mooi een poepie laten ruiken met jouw 80 km !!

Groetjes en we zien jullie van te voren nog wel.
    Mieke

• 05 Maart 2011 - 09:20

Peter En Els:

Antonita en Henk, we volgen en reizen mee ;-)
    Maak er een mooie trip van en wij smullen ondertussen van jullie verhalen. Zonnige groet uit Goirle, Peter en Els

• 05 Maart 2011 - 10:43

Corrie En Bram:

We gaan jullie zeker volgen
    ook de week in aruba met onze kids
    mooie reis toegewenst en veel fiets plezier.

• 08 Maart 2011 - 21:18

Robert En Heidi:

We zullen jullie weer gaan volgen. Wij wensen jullie alvast enorm veel plezier daar.
    Heel veel groetjes van Robert en Heidi

• 09 Maart 2011 - 11:14

SMieke Interpolis:

Chillen op de Antillen!! Living the good life!

Geniet ervan samen!

Liefs Mieke

• 12 Maart 2011 - 11:04

Ansje:

Weer een leuke uitdaging en avontuurlijke belevenissen...

• 17 Maart 2011 - 21:33

Corrie En Bram:

welkom op aruba geniet er lekker van drink een lekker pilsje of water bram licht een beetje plat maar dat gaat wel weer over op internet heb ik net gezien dat jullie ongeveer 23.30 landen dus ik zie jullie sms te gemoet groetjes en fijne vacantie